Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 13

1
ISBN:0-415-94523-2
Naslov:The curriculum studies reader / editors David J. Flinders, Stephen J. Thornton ; autori tekstova Franklin Bobbitt ...[et al.]
Izdanje:2nd ed
Impresum:New York ; London : RoutledgeFalmer , 2004
Materijalni opis:XIV, 355 str. ; 26 cm
Jezik:engleski
Napomena:Bibliografija uz tekst
Ključne riječi:kurikulum * izrada kurikuluma * znanstveni kurikulum * principi kurikuluma * teorija kurikuluma * implementacija kurikuluma * rodni kurikulum * multikulturalno obrazovanje
Sažetak:<I. Looking back: A prologue to curriculum studies>, <II. Curriculum at education's center stage>, <III. Reconceptualizing curriculum theory>, <IV. After a century of curriculum thought: change and continuity>
UDK:371+37.011.33
Namjena :PS-REF
Signatura:PE 371 CUR
Inventarni broj:18435
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:8485

2
ISSN:1334-7888
Autor:Sekulić-Majurec, Ana
Naslov:Kurikulum nove škole - istraživački izazov školskim pedagozima
Matična publikacija:Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik: Nikša Nikola Šoljan]
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo; Školska knjiga, 2005
Napomena:Tema broja: Neka teorijsko-metodološka pitanja izrade kurikuluma . - . - Str. 276: Bibliografija
Sažetak:Str. 277: Zusammenfassung
Ključne riječi:škola * kurikulum * školski pedagozi * istraživanja
UDK:371.01
SignaturaPE (050) PI
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12569

3
ISSN:1334-7888
Autor:Hrvatić, Neven
Naslov:Kurikulum pedagoške izobrazbe i interkulturalne kompetencije učitelja
Matična publikacija:Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik: Nikša Nikola Šoljan]
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo; Školska knjiga, 2005
Napomena:Tema broja: Neka teorijsko-metodološka pitanja izrade kurikuluma . - . - Str. 263-265: Bibliografija
Sažetak:Str. 266: Zusammenfassung
Ključne riječi:pedagoška izobrazba učitelja * škola * učitelj * interkulturalna kompetencija * kurikulum
UDK:371.13
SignaturaPE (050) PI
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12568

4
ISSN:1334-7888
Autor:Palekčić, Marko
Naslov:Utjecaj kvalitete nastave na postignuća učenika
Matična publikacija:Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik: Nikša Nikola Šoljan]
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo; Školska knjiga, 2005
Napomena:Tema broja: Neka teorijsko-metodološka pitanja izrade kurikuluma . - . - Str. 230-232: Bibliografija
Sažetak:Str. 233: Zusammenfassung
Ključne riječi:kurikulum * obrazovni standardi * kvaliteta nastave * postignuća učenika * empirijska istraživanja * ciljevi nastave * forme nastave * kompetencije nastavnika
UDK:371.26/.27
SignaturaPE (050) PI
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12566

5
ISSN:1334-7888
Autor:Milat, Josip
Naslov:Pedagoške paradigme izrade kurikuluma
Matična publikacija:Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik: Nikša Nikola Šoljan]
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo; Školska knjiga, 2005
Napomena:Tema broja: Neka teorijsko-metodološka pitanja izrade kurikuluma . - . - Str. 208: Bibliografija
Sažetak:Str.208: Zusammenfassung
Ključne riječi:kurikulum * nastavni plan i program * svrha školovanja * opće obrazovanje * metode programiranja
UDK:371.214
SignaturaPE (050) PI
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12565

6
ISSN:1334-7888
Autor:Jurić, Vladimir
Naslov:Kurikulum suvremene škole
Matična publikacija:Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik: Nikša Nikola Šoljan]
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo; Školska knjiga, 2005
Napomena:Tema broja: Neka teorijsko-metodološka pitanja izrade kurikuluma . - . - Str. 196: Bibliografija
Sažetak:Str.197: Zusammenfassung
Ključne riječi:kurikulum * funkcije škole * okvirni plan * planiranje razvoja škole * autonomija škole * školski timovi * razvoj škole * kvaliteta škola * otvorenost škole
UDK:371.01
SignaturaPE (050) PI
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12564

7
ISSN:1334-7888
Autor:Žužul, Ante
Naslov:Oblikovanje nacionalnog kurikuluma
Matična publikacija:Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik: Nikša Nikola Šoljan]
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo; Školska knjiga, 2005
Napomena:Tema broja: Neka teorijsko-metodološka pitanja izrade kurikuluma . - . - Str. 183: Bibliografija
Sažetak:Str.183: Zusammenfassung
Ključne riječi:kurikulum * odgojno-obrazovni ciljevi * autonomija učitelja * autonomija škole * globalizacija
UDK:371.01
SignaturaPE (050) PI
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12563

8
ISSN:1334-7888
Autor:Previšić, Vlatko
Naslov:Kurikulum suvremenog odgoja i škole: metodologija i strukutura
Matična publikacija:Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik: Nikša Nikola Šoljan]
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo; Školska knjiga, 2005
Napomena:Tema broja: Neka teorijsko-metodološka pitanja izrade kurikuluma . - . - Str. 172: Bibliografija
Sažetak:Str.173: Zusammenfassung
Ključne riječi:kurikulum * odgoj * socijalizacija * škola * metodologija * standardi obrazovanja * nastavni plan i program * nastavna tehnologija * učitelji * krteativnost
UDK:371.01
SignaturaPE (050) PI
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12562

9
ISSN:1334-7888
Autor:Palekčić, Marko
Naslov:sadržaji obrazovanja i nastave : struktura i kriteriji odabira
Matična publikacija:Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik Nikša Nikola Šoljan]
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Školska knjiga, 2006
Napomena:Str. 197-199: Bibliografija
Sažetak:<struktura i odabir sadržaja obrazovanja i nastave>, <kurikulum i didaktika>, <obrazovni sadržaj i obrazovna vrijednost>, <logička "plodnost">, <revizije sadržaja kurikuluma>, <uravnoteženije reforme obrazovanja>
Ključne riječi:obrazovanje * nastava * kurikulum * reforma obrazovanja
UDK:371.2:37.02.014
SignaturaPE (050) PI
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:9006

10
ISSN:1334-7888
Autor:Palekčić, Marko
Naslov:Sadržaji obrazovanja i nastave : struktura i kriteriji odabira
Matična publikacija:Pedagogijska istraživanja : znanstveni časopis / glavni i odgovorni urednik Nikša Nikola Šoljan ; God. III (2006), br. 2, str. 181-200
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Školska knjiga, 2006
Napomena:Str. 197-199: Bibliografija
Sažetak:<Središnje pitanje rada kojim se bavi autor glasi: Kakvo značenje imaju teorijske rasprave o strukturi i kriterijima odabira sadržaja obrazovanja i nastave u reformama kurikuluma s pedagogijskoga znanstvenoteorijskog stajališta? Odgovor na postavljeno pitanje autor traži tematiziranjem biti spora između Wenigerove teorije nastavnog plana i programa i Robinsohnove (neuspjele) revizije (sadržaja) kurikuluma, predstavljanjem Johnsonova shvaćanja o tom pitanju u sklopu kurikularne tradicije i Klafkijeva shvaćanja unutar didaktičke tradicije, isticanjem doprinosa tih dvaju shvaćanja teorijskoj refleksiji pitanja strukture i kriterija odabira sadržaja obrazovanja i nastave. Uz navođenje nekih suvremenih istraživanja na tom području (primjerice, Schottova istraživanja) autor traganje za odgovorom na postavljeno pitanje dovršava upućivanjem na značenje dvaju egzemplarnih teorijskih shvaćanja strukture i kriterija odabira sadržaja za primjerenije i uravnoteženije utemeljenje reformi (sadržaja) obrazovanja na znanstevnoj teorijsko-metodološkoj i nastavno-praktičnoj razini. Pedagogijska perspektiva u legitimiranju reformi obrazovanja ogleda se ponajprije u tome što polaznu točku te perspektive čine sadržaji (struktura i kriteriji njihova odabira) obrazovanja i nastave u svjetlu vodeće pedagoške ideje - obrazovanja. Naime, sadržaj odgoja i obrazovanja jedan je od temeljnih pojmova pedagogijske znanosti.>
Ključne riječi:kurikulum * nastavni plan i program * sadržaj obrazovanja
UDK:371.2
SignaturaPE (051) PI
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:7925

11
ISSN:1334-7888
Autor:Katunarić, Vjeran
Naslov:Od distinkcije prema srodnosti: model "nacionalne kulture" Geerta Hofstedea
Matična publikacija:Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik: Marko Palekčić] ; God. I (2004), br. 1, str. 25-39
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo; Školska knjiga, 2004
Napomena:Tema broja: Interkulturalni stavovi hrvatskih srednjoškolaca; . - Izvorni znanstveni članak; . - Str. 37-38: Bibliografija
Sažetak:<O modelu "nacionalne kulture" Geerta Hofstedea raspravlja se u ovom članku s tri aspekta. Sa sociološkog aspekta, model je izraz interesa multinacionalnih korporacija u eri globalizacije za uklanjanjem kulturnih prepreka poslovanju koje su uspostavili modeli značenja kuluture u sklopu carstava i nacija-država, preferirajući oštre distinkcije i fundamentalnu neusporedivost kultura. Drugi aspekt rasprave je metodološki, gdje se upozorava na problem odnosa između empirijskih varijacija i tipičnosti u Hofstedeovu modelu, budući da on zanemaruje promjenjivost i proturječja u kulturnom obrascu. I treći aspekt, pedagoški, odnosi se na pitanje može li se ili na koji način model upotrijebiti kao predložak za izradu odgojno-obrazovnog kurikuluma, odnosno pedagoški preporučljivog vrijednosno-normativnog obrasca orijentacije (učenika), u demokratskom i pluralističkom, ali i sve više tržišno povezanom i neizvjesnom svijetu.>
Ključne riječi:Geert Hofstede * interkulturalno obrazovanje * kurikulum * nacionalna kultura * sociokulturni kapital
UDK:376.7:316.4
SignaturaPE (050) PI
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:400

12
ISBN:953-6839-19-9
Autor:Previšić, Vlatko
Naslov:Postmoderne paradigme u pedagogijskoj teoriji i praksi
Matična publikacija:Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse=Relationship of pedagogical theory and pedagogic pratice: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Crikvenica, 18. i 19. travnja 2002., str. 56-63 / urednik: Vladimir Rosić
Impresum:Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2002
Napomena:Str. 61: Bibliografija
Sažetak:Sažetak na engleskom jeziku
Ključne riječi:pedagogija * postmoderne paradigme * globalizacija * filozofija odgoja i obrazovanja * kurikulum * obrazovne politike
UDK:37.014
SignaturaPE 37.01 ODN z
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:333

13
ISSN:1334-7888
Autor:Miljak, Arjana
Naslov:Su-konstrukcija kurikuluma i teorije (ranog odgoja) obrazovanja
Matična publikacija:Pedagogijska istraživanja : Znanstveni časopis / [glavni i odgovorni urednik: Nikša Nikola Šoljan]
Impresum:Zagreb : Hrvatsko pedagogijsko društvo; Školska knjiga, 2005
Napomena:Tema broja: Neka teorijsko-metodološka pitanja izrade kurikuluma . - . - Str. 249-250: Bibliografija
Sažetak:Str. 250: Zusammenfassung
Ključne riječi:kurikulum * nacionalni kurikulum * reforma * su-konstrukcija * evaluacija
UDK:371.01
SignaturaPE (050) PI
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka pedagogije
MFN:12567

Upit: UncontrolledTerms_swish=(znanstveni kurikulum )

login